Esta web apoia a Isaac Diaz Pardo Aquí O Páramo !: Na Ribeira Sacra !

miércoles, enero 19, 2005

Na Ribeira Sacra !



Miña amada na cama

Eu por leña á alba !

Miña alma sobre dos rios

Entre os canóns

Na Ribeira Sacra !

O sol abrese camiño entre as penas bravas

Miña alma sobre das penas

A miña palma da mao ¡

Quietude !

A grula branca levanta as alas !

Miña alma descansa en Savásana !

Descansa !Aloumiñada !

As follas resecas can en cascada ! todo se acaba !

Na Ribeira Sacra !

A chimea da miña casa afumea de madrugada !

Afumea no seu lento fluir …..

Como o rio ….como as follas douradas !

Na Ribeira Sacra !

No seu lento fluir …todo se acaba !

De outono !ó solpor !mais no fluir !a miña alma descansa !

Sin medo do Crepúsculo !

Na Ribeira Sacra !

p d l


(imprescindible leer esto escoitando a banda sonora de O ultimo samurai , a canción Idyll`s End , de Hans Zimmer )