Esta web apoia a Isaac Diaz Pardo Aquí O Páramo !: O Páramo to New Zealand (Aotaeroa)

domingo, noviembre 21, 2004

O Páramo to New Zealand (Aotaeroa)

Da viaxe de miña irma e meu brother in law a New Zealand , e ó mesmo tempo o feito de estar en probas con este blog deu como resultado o que eu subise tantas fotos de Aukcland á este lugar , fotos orixinais tomadas a semana pasada , pero sobre todo un aumento da miña pasión por Nova Zelanda , por Aotearoa como se di en lingua Maorí , de interés por aprender mais que me levaron a coñecer proxectos tan interesantes como o de Trujillo en Estrematura e o Pozo Antipodas , ( se no Concello de A Coruña se enteran deste proxecto mañá mismo fan ese proxecto con Dunedin ).
Por hoxe deixo esta foto tomada da web de turismo de Nova Zelanda , deste idilico lugar para practicar parapente .

p d L